Foreningssider.dk er en nystartet virksomhed.

Benjamin Ravn og Claus Sørensen har begge, hver for sig, en del års erfaring som selvstændige.

Benjamin Ravn har en baggrund som udvikler/xxxxxx og har drevet Webtimisten i 12 år.

Herigennem udvikler han nye hjemmesideløsninger til foreninger, små og mellestore virksomheder, online shops og meget andet.

Claus Sørensen har 20 års erfaring fra marketingsiden af rejsebranchen gennem sit firma Feriebolig Spanien, feriebolig-spanien.dk.

Med fælles indsats har de to nu søsat Foreningssider.dk, som i første omgang vil fokusere på at levere brugervenlige hjemmesideløsninger til foreninger, klubber og private, men senere også vil målrette løsningen mod virksomheder.

Der er allerede mange udbydere af hjemmesider på markedet, men hos os ligger fokus på en brugervenlig løsning, der er målrettet foreninger, hvor indholdet er forberedt med sidestruktur, tekster og billeder og præsenteret på en enkel og overskuelig måde. Selve redigeringen af hjemmesiden er ligetil og intuitiv, så den enkelte bruger - den frivillige i foreningen - har let ved at vedligeholde foreningens nye hjemmeside.

Vi er et lille team og der er ikke langt fra ide til beslutning og udførelse.

Vi står for kvalitet og anstændighed og vi .......

er stolte af, det vi laver / samler på glade kunder/brugere.