Hvad andre siger

Vi laver glade webløsninger

Vi er drevet af vores kunders begejstring, resultater og succes og herunder kan du læse om nogle af dem.

TSK - Thyregod Svømmeklub

Thomas Reffstrup fra TSK - Thyregod Svømmeklub fortæller:

"Vi er glade for, at vi endelig kan åbne svømmesæsonen og samtidig præsentere en helt ny hjemmeside.

Vi var ellers presset på tiden og der var kun få dage til, vi skulle være klar til at tage imod tilmeldinger, da de ringede fra Foreningssider med et tilbud om en ny hjemmeside. Først kunne jeg slet ikke se, hvordan vi skulle nå det, men da vi så, hvor hurtigt det er at komme i gang, og hvor meget der allerede ligger klar, så var der ingen betænkningstid.

Det har været nemt og ligetil at få gang i hjemmesiden. Et par dages arbejde og vi var i luften. Redigering og administration er nemt - alle kan finde ud af det."

Give GIF

Kenneth fra Give GIF siger:

"Da vi valgte system, var målet, at det ikke måtte kræve webudviklere. Vores hjemmeside bliver opdateret af frivillige i fritiden, så det må ikke være kompliceret. Hvis der ikke skal laves opdateringer så tit, skal det stadig være let at gå til. Jeg synes, det er meget intuitivt at arbejde med."

"Hjemmesiden skal selvfølgelig give info til vores medlemmer, men vi vil også gerne bruge hjemmesiden som et udstillingsvindue, som kan hjælpe med at skaffe nye medlemmer. Det er også vigtigt for os, at vi kan præsentere gode billeder og at hjemmesiden er responsiv, så vi er meget glade for løsningen."

Give Håndboldklub

Emma fra Give Håndboldklub udtaler:

"Jeg synes hjemmesiden er rigtig nem at gå til og nem at begynde at arbejde med selv. Jeg kan godt lide, at man f.eks. kan lave et opslag, som ikke skal ud her og nu, men man kan skjule det, indtil det skal bruges. Generelt har systemet bare været let anvendeligt."

"De medlemmer jeg har snakket med, synes de har fået et bedre overblik. De kan godt lide, at man kan gå til det, som vi kalder ugeprogrammet, hvor de kan se, hvilke begivenheder og kampe, som vil være der den kommende uge. Det ligger på forsiden, og flytter sig ikke, når man laver andre opslag."

Thyregod-Vester Lokalråd

"Vi syntes i Lokalrådet, at vi trængte til en mere moderne hjemmeside, som blandt andet også skulle være velegnet til mobiltelefoner og koble godt til sociale medier. Det var også vigtigt i lokalrådets overvejelser, at en ny hjemmeside er fleksibel i forhold til et potentielt udvidet samarbejde mellem de mange foreninger i Thyregod-Vester."
"Det var med lidt bævende hjerte, at jeg sagde ja til at tage opgaven med at lave den nye hjemmeside. Jeg har nemlig aldrig prøvet sådan noget før, og jeg er bestemt ikke nogen ørn til IT."
"Men jeg gik i gang og oplevede små sejre hver gang, jeg kom et skridt fremad. Det var en uvurderlig hjælp, at jeg løbende kunne gøre brug af Foreningssiders gode support. At supporten er gratis gjorde, at jeg ringede oftere om små ting, end jeg nok ellers ville have gjort. Desuden havde Lisbet, som sidder i supporten, en fin fornemmelse for ikke at gå hurtigere frem, end jeg kunne følge med til. Og så er der også en udmærket on line manual, som hjalp mig til at fastholde og udbygge min forståelse af de utallige muligheder.
Derfor blev det sjovere og sjovere at arbejde med, og jeg synes i al beskedenhed, at resultatet er blevet en præsentabel og overskuelig hjemmeside."
"Alt i alt kan jeg med glæde og overbevisning anbefale Foreningssider til andre foreninger, der vil oprette eller forny deres hjemmeside."

Bjarne Boysen
Medlem af Thyregod-Vester Lokalråd